ZPĚT
lazy preload

Certifikát umožňuje investorovi získat fixní výnos 27 % za 3 roky, který bude vyplácen postupně v 9 % ročních kupónech. Na konci období (říjen roku 2016) obdrží investor zpět 100 % vloženého kapitálu. Podmínkou 100% ochrany je, aby žádná z akcií neklesla během sledovaného období o 50 % a více od závěrečné ceny ze dne úvodního ocenění certifikátu. Investice je navázaná na koš světoznámých blue-chipových společností (Coca Cola, Philips, Louis Vuitton, Nike a Sony).

3 roky

DOBA INVESTICE

127,00 %

VYPLACENO

NE

PRORAŽENÍ BARIÉRY

EmitentING Bank N.V.
ISINXS0971447296
Období3 roky (11.10.2013 - 11.10.2016)
Datum emise11.10.2013
Emisní kurz1,000 CZK
Upisovací obdobíod 1.10 15:00 do 7.10 16:00
Kapitálová ochranaOchrana kapitálu ve splatnosti plat pouze v případě, že se žádná akcie z koše nedotkla nebo neprorazila během pozorování Bariéru
Bariéra50% níže oproti zavíracímu kurzu akcií ze dne 7.10.2013
Počáteční hodnotaUzavírací cena akcií ze dne 7.10.2013
PozorováníKontinuální (7.10.2013 - 7.10.2016)
Fixní kupón9 % p.a.
MěnaCZK
ISINNázevPoslední kurzVzdálenost od bariéryBariéraStrike cena
US6541061031 Nike Inc 51.82 USD 0,06 % 33.985 (65,58 %) 17.835 35.67
US1912161007 Coca-Cola Co. 41.55 USD -0,41 % 23.025 (55,42 %) 18.525 37.05
NL0000009538 Koninklijke Philips N.V. 26.56 EUR 1,34 % 14.685 (55,29 %) 11.875 23.75
FR0000121014 LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton 157.05 EUR 1,06 % 84.475 (53,79 %) 72.575 145.15
JP3435000009 Sony Corp. 3350 JPY 0,00 % 2360 (70,45 %) 990 1980
  • Nike Inc

    Firma prošla v uplynulých deseti letech velmi dynamickým vývojem a stala se jedničkou v oboru. Oproti roku 2006 se výnosy více než zdvojnásobily na loňských 31 mld. USD, přičemž čisté zisky vzrostly z 1,4 mld. USD na 3,3 mld. USD. Za růstem Nike stál zejména úspěch firmy na domácím, tedy americkém trhu, kde je v současnosti generována téměř polovina výnosů společnosti oproti dřívější zhruba třetině. Za vším stojí trend z posledních let, kdy američtí spotřebitelé stále více upřednostňují sportovní oblečení před různými módními značkami, a to i pro běžné nošení. Management předpokládá, že do roku 2020 stoupnou výnosy až na 50 mld. USD. Ročně by tedy mělo docházet k růstu o 10,3 %, což je mírně rychlejší tempo než v předchozích dvou letech.

  • Coca-Cola Co.

    Coca-Cola je dlouholetým lídrem celosvětového trhu se sycenými nápoji. Defenzivní charakter firemního byznys modelu stál za úspěšným přestáním finanční krize. Coca-Cola i po roce 2008 každoročně na tržbách rostla, přičemž v roce 2012 byly její tržby již o 50 % vyšší oproti předkrizové úrovni. Na atraktivitě titulu přidává i politika každoročního navyšování objemu vyplácených dividend. Coca-Cola je vůbec nejznámější značkou na světě. Průzkumy uvádějí, že její logo rozpozná 94 % světové populace. Samotná značka je oceňována na 78 mld. USD.

  • Koninklijke Philips N.V.

    Nizozemská firma Philips je známá především spotřební elektronikou, přitom nejdůležitějším segmentem jsou přístroje pro zdravotnictví a energeticky úsporná osvětlovací technika. Ve zmíněném segmentu spotřební elektroniky Philips vyrábí například kuchyňskou elektroniku, výrobky pro péči o tělo či televizory a ozvučení. Právě velmi široký sortiment je jednou z největších výhod z hlediska investora, neboť výpadek tržeb v jedné oblasti nemusí být pro firmu tak vážný, jako u jiných společností.

  • LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton

    Pod zkratkou LVHM se skrývá nadnárodní konglomerát vzniklý spojením módního domu Louis Vuitton s výrobcem prémiových alkoholických nápojů Moët Hennessy. Prodeje luxusního zboží nijak nezchladila ani celosvětová finanční krize. Firmě se naopak podařilo navýšit celkové tržby o 63 % oproti předkrizovému roku 2008. Tento úspěch byl dán hlavně vysokou poptávkou z asijských trhů, kde tržby za poslední tři roky vzrostly o 27 %, což z Asie udělalo největší odbytiště LVHM.

  • Sony Corp.

    Japonská společnost Sony se zaměřuje primárně na dvě oblasti: spotřební elektroniku a zábavní průmysl. Z továren Sony tak přichází na trh televizory, domácí audio systémy, fotoaparáty nebo mobilní telefony. Snad nejznámějším produktem firmy Sony je herní konzole PlayStation, kterých se prodalo už kolem 80 milionů kusů. V segmentu zábavního průmyslu kromě PlayStation vydává Sony počítačové hry, hudební skladby, ale také provozuje internetový obchod s e-knihami.

Výrazné poklesy nebo vzestupy mohou být způsobeny chybou při importu dat. Správnost zobrazených informací si můžete ověřit u svého makléře.