ZPĚT
lazy preload

9 % CYRRUS certifikát: Maloobchodní giganti umožňuje investorovi získat fixní výnos 18 % za 2 roky. Fixní kupón bude vyplácen postupně ve čtvrtletních intervalech ve výši 2,25 %. V těchto intervalech může také dojít ke splacení certifikátu (poprvé v červnu 2016). K předčasnému splacení dojde automaticky, pokud se všechny uvedené akcie v Rozhodný den nachází nad svou Počáteční hodnotou. Pokud nebudou v žádném z Rozhodných dní splněny podmínky pro splacení certifikátu, obdrží investor na konci období (červen 2017) zpět 100 % vloženého kapitálu. Podmínkou 100% návratnosti je, aby žádná z podkladových akcií nebyla v Den finálního ocenění o 45 % a více pod Počáteční hodnotou ze Dne úvodního ocenění certifikátu.

Rozhodné dny pro autocall: 20.6.2016, 19.9.2016, 19.12.2016 a 20.3.2017

2 roky

DOBA INVESTICE

118,00 %

VYPLACENO

NE

PRORAŽENÍ BARIÉRY

EmitentNatixis Structured Issuance SA
ISINXS1135662051
Období2 roky (26.6.2015 – 29.6.2017)
Datum emise26.6.2015
Emisní kurz100 USD
Upisovací obdobíod 1.6 1:00 do 18.6 16:00
Kapitálová ochranaOchrana kapitálu ve splatnosti platí pouze v případe, že cena žádného z podkladových aktiv nebude v Den finálního ocenění (19.6.2017) pod Bariérou
Bariéra55 % uzavíracího kurzu ze dne 18.6.2015
Počáteční hodnotaUzavírací cena akcií ze dne 18.6.2015
PozorováníPouze v Den finálního ocenění (19.6.2017)
Fixní kupón9 % p.a. (vyplácen čtvrtletně)
MěnaUSD
ISINNázevPoslední kurzVzdálenost od bariéryBariéraStrike cena
US7134481081 PepsiCo 117.29 USD 0,37 % 64.9135 (55,34 %) 52.3765 95.23
US0865161014 Best Buy 55.79 USD 0,25 % 36.5345 (65,49 %) 19.2555 35.01
FR0000120172 Carrefour SA 22.545 EUR -3,22 % 6.7325 (29,86 %) 15.8125 28.75
DK0010181759 Carlsberg B 724.5 DKK 0,76 % 387.625 (53,50 %) 336.875 612.5
  • PepsiCo

    V letošním roce oslaví PepsiCo padesátý rok své moderní historie, nicméně kořeny značky Pepsi-Cola sahají až do devadesátých let devatenáctého století. Do prodejního portfolia společnosti nepatří jen známé nápoje značky Pepsi, ale také Mirinda, 7UP či džusy Tropicana. PepsiCo se angažuje také v odvětví potravinářství, což je jeho hlavní odlišností od konkurenční Coca-Coly. Takřka 40 % z celkových tržeb pramení z prodejů krekrů či čipsů pod značkami Lay’s či v zámoří oblíbených Cheetos nebo Doritos. Hospodaření firmy se vyvíjí poměrně stabilně, výnosy pravidelně přesahují 60 mld. USD při čistém zisku na takřka 7 mld. USD. Akcie PepsiCo za posledních pět let výrazně posílily, nicméně jejich růstový potenciál není dle analytického konsensu zveřejněného agenturou Bloomberg ještě ani zdaleka vyčerpán.

  • Best Buy

    Maloobchodní síť Best Buy se zaměřuje na prodej spotřební elektroniky a to zejména v USA a Kanadě, kde zaujímá zhruba pětinový tržní podíl. Firma vznikla v roce 1966 a od té doby se rozrostla na dominantního hráče ve svém oboru se 125 tisíci zaměstnanci a ročním obratem přes 40 mld. USD. Zlepšující se ekonomická situace v USA dodává tamním spotřebitelům potřebnou sebedůvěru, která se projevuje i rostoucími maloobchodními tržbami. Best Buy se za poslední kvartál loňského roku podařilo v meziročním srovnání navýšit celkové tržby o 2 %, což překonalo analytické odhady. Firma se o svou ziskovost neváhá rozdělit s akcionáři, byl tak představen program zpětného odkupu vlastních akcií v celkovém objemu 1 mld. USD spolu s vyplacením speciální dividendy a navýšením dividendy pravidelné.

  • Carrefour SA

    Francouzský maloobchodní řetězec, který se během své více než padesátileté historie stal druhým největším prodejcem potravinového i nepotravinového zboží na světě. Klíčovým trhem je však stále domovská Francie, která se na celkových tržbách podílí z takřka 50 %. Nejvíce perspektivní je Čína, kam Carrefour vstoupil jako vůbec první západní řetězec už v roce 1995. Nyní je to jeho nejvíce rostoucí trh. V letošním roce by díky oživení spotřebitelské poptávky ve významných regionech mělo dojít k meziročnímu posílení tržeb Carrefour o 7 % na 79 mld. EUR, což by byla nejvyšší hodnota od roku 2010. Růst v dalších letech by měla zajistit modernizace francouzských provozoven, na kterou firma jen v letošním roce uvolní až 2,6 mld. EUR.

  • Carlsberg B

    První pivo značky Carlsberg uvařili kodaňští sládci už v první polovině devatenáctého století. Po téměř dvou stech letech jde o firmu patřící mezi pět největších pivovarů na světě s ročním výstavem přes 120 mil. hl a obratem nad 64,5 mld. DKK (237 mld. CZK). Nejvýznamnějším trhem pro Carlsberg je západní Evropa, kam firma dodává přes 40 % své celkové produkce, následují východní Evropa s 30% podílem na odbytu a zbylá část výroby směřuje do Asie, což je zároveň nejvíce rostoucí trh pivovaru. Zejména pak díky rostoucí poptávce na čínském trhu rostou Carlsbergu rok od roku tržby, přičemž nového historického rekordu by na této položce mělo být dosaženo už v příštím roce.

Výrazné poklesy nebo vzestupy mohou být způsobeny chybou při importu dat. Správnost zobrazených informací si můžete ověřit u svého makléře.