ZPĚT
lazy preload

Certifikát umožňuje investorovi získat fixní výnos 24 % za 3 roky. Na konci období (červenec roku 2017) obdrží investor zpět 100 % vloženého kapitálu, podmínkou 100% návratnosti je, aby žádná z akcií neklesla během sledovaného období o 50 % a více od závěrečné ceny ze dne úvodního ocenění certifikátu. Nabízený bonusový certifikát je ideálním řešením pro investory vyhledávající atraktivní potenciální výnos při částečném zajištění investice proti poklesu akciového trhu. Investice je navázaná na koš silných světových společností - AnheuserBusch InBev, BRF, Electronic Arts, Nike a Visa.

3 roky

DOBA INVESTICE

72,96 %

VYPLACENO

ANO

PRORAŽENÍ BARIÉRY

EmitentBNP Paribas
ISINXS1029826226
Období3 roky
Datum emise9.7.2014
Emisní kurz1,000 CZK
Upisovací obdobíod 1.6 4:00 do 26.6 6:00
Kapitálová ochranaOchrana kapitálu ve splatnosti platí pouze v případě, že se žádná akcie z koše nedotkla nebo neprorazila během pozorování Bariéru
Bariéra50 % uzavíracího kurzu ze dne 25.6.2014
Počáteční hodnotaUzavírací cena akcií ze dne 25.6.2014
PozorováníKontinuální
Fixní kupón8 % p.a.
MěnaCZK
ISINNázevPoslední kurzVzdálenost od bariéryBariéraStrike cena
BE0974293251 AnheuserBusch InBev 100.85 EUR -1,18 % 58.7 (58,21 %) 42.15 84.3
US10552T1079 BRF S.A. 11.76 USD -0,51 % -0.25 (-2,13 %) 12.01 24.02
US92826C8394 Visa Inc. 96.2 USD 1,37 % 70.0675 (72,84 %) 26.1325 52.265
US2855121099 Electronic Arts Inc 108.81 USD 0,64 % 90.555 (83,22 %) 18.255 36.51
US6541061031 Nike Inc 53.35 USD 0,76 % 34.2325 (64,17 %) 19.1175 38.235
  • AnheuserBusch InBev

    Anheuser-Busch je největším pivovarnickým podnikem na světě, který vznikl před několika lety spojením amerického pivovarnického koncernu Anheuser Busch a belgické skupiny InBev. Pod křídla skupiny spadá více než 200 značek piva, např. Stella Artois, Hoegaarden, americký Budweiser nebo český Staropramen. V roce 2013 dosáhly tržby 43,2 mld. USD, což je o 8,6 % více než v předchozím roce. Čistý zisk se v loňském roce navýšil o 38,2 % a vyšplhal se na 16.5 mld. USD. Konzumace piva patří ke koloritu velkých sportovních akcí. Podle studie společnosti Bernstein by měly tržby za pivo v Brazílii meziročně vzrůst o 3 % právě vlivem pořádaného šampionátu.

  • BRF S.A.

    Brazilská společnost je desátou největší potravinářskou firmou na světě a dvojkou na domácím trhu. I přesto, že své produkty dodává do 110 zemí světa, 56 % tržeb generuje ve své domovině. Společnost založená v roce 1934 s tržbami 14 miliard dolarů je hlavním sponzorem brazilské fotbalové federace. Mezinárodní fotbalová federace očekává, že na šampionát dorazí 600 000 zahraničních turistů a utratí tam 3,1 mld USD, z toho 40 % za potraviny a nápoje. V posledních několika čtvrtletích prochází procesem restrukturalizace za účelem zvýšení ziskových marží. To se mimo jiné projevuje v silné hotovostní pozici, úvahách o prodeji některých méně ziskových aktiv a snahou o podporu exportů. Mezi nejvýznamnější konkurenty patří firmy Nestle, Mondelez či brazilský gigant JBS.

  • Visa Inc.

    Americká společnost Visa je provozovatelem největší elektronické platební sítě na světě. Firma zabírá přibližně 48 % světového trhu platebních karet, což je nejvíce mezi poskytovateli elektronických platebních transakcí a její platební karty jsou nejvíce uznávané po celém světě. Od roku 1986 je Visa hrdým sponzorem olympijských her. Visa je výhradním dodavatelem platebních terminálů a online plateb pro olympijské hry do roku 2020. Visa je jednou z mála společností na světě, které se dařilo i během krize. Od roku 2006 společnosti rostou tržby v průměru o 32 % ročně. VISA v roce 2013 vykázala čistý zisk ve výši 4,9 mld. USD, což je o 133 % více než v předchozím roce.

  • Electronic Arts Inc

    Electronic Arts patří mezi největší a nejúspěšnější herní studia na světě. Společnost zaměstnává přibližně 8300 zaměstnanců a do povědomí hráčů se dostala především svými sportovními simulátory FIFA a NHL či sériemi Need for Speed a Battlefield. Studio ve fiskálním roce 2014 vygenerovalo tržby v objemu 3,6 mld. USD, přičemž v současném fiskálním roce se očekává jejich dynamický růst o 17 % y/y na 4,2 mld. USD. S akciemi společnosti je dle tržního konsensu sestaveného informační agenturou Bloomberg spojen 20% roční výnosový potenciál. O silné důvěře investorů v tento titul svědčí i dosavadní více než 58% nárůst cen akcií z letošního roku.

  • Nike Inc

    Firma prošla v uplynulých deseti letech velmi dynamickým vývojem a stala se jedničkou v oboru. Oproti roku 2006 se výnosy více než zdvojnásobily na loňských 31 mld. USD, přičemž čisté zisky vzrostly z 1,4 mld. USD na 3,3 mld. USD. Za růstem Nike stál zejména úspěch firmy na domácím, tedy americkém trhu, kde je v současnosti generována téměř polovina výnosů společnosti oproti dřívější zhruba třetině. Za vším stojí trend z posledních let, kdy američtí spotřebitelé stále více upřednostňují sportovní oblečení před různými módními značkami, a to i pro běžné nošení. Management předpokládá, že do roku 2020 stoupnou výnosy až na 50 mld. USD. Ročně by tedy mělo docházet k růstu o 10,3 %, což je mírně rychlejší tempo než v předchozích dvou letech.

Výrazné poklesy nebo vzestupy mohou být způsobeny chybou při importu dat. Správnost zobrazených informací si můžete ověřit u svého makléře.