ZPĚT
lazy preload

Certifikát nabízel investorovi možnost získat fixní výnos 20 % za 1 rok. Podmínkou 100% návratnosti vloženého kapitálu bylo, aby žádná z akcií neklesla během sledovaného období o 45 % a více od závěrečné ceny ze dne úvodního ocenění certifikátu. Investice byla navázaná na koš amerických společností s celosvětovým působením, které provozují nejznámější a nejpoužívanější internetové sociální sítě - Facebook, LinkedIn a Twitter.

I když došlo ve sledovaném období k proražení ochranné bariéry, obdržel investor zpět 107,17 % vložené investice a vydělal tak přes 7 % za 1 rok.

1 rok

DOBA INVESTICE

107,17 %

VYPLACENO

ANO

PRORAŽENÍ BARIÉRY

EmitentLeonteq Securities AG
ISINCH0228517410
Období1 rok (14.2.2014 - 16.2.2015)
Datum emise14.2.2014
Emisní kurz100 USD
Upisovací obdobíod 1.2 15:00 do 7.2 12:00
Kapitálová ochranaOchrana kapitálu ve splatnosti platí pouze v případě, že se žádná akcie z koše nedotkla nebo neprorazila během pozorování Bariéru
Bariéra55 % uzavíracího kurzu ze dne 7.2.2014
Počáteční hodnotaUzavírací cena akcií ze dne 7.2.2014
PozorováníKontinuální (7.2.2014 - 9.2.2015)
Fixní kupón20 % p.a.
MěnaUSD
ISINNázevPoslední kurzVzdálenost od bariéryBariéraStrike cena
US30303M1027 Facebook, Inc. 75.19 USD 1,01 % 39.814 (52,95 %) 35.376 64.32
US53578A1088 LINKEDIN CORP. 267.43 USD 12,38 % 152.1555 (56,90 %) 115.2745 209.59
US90184L1026 TWITTER INC 46.26 USD -2,24 % 16.3675 (35,38 %) 29.8925 54.35
  • Facebook, Inc.

    Facebook je největší sociální sítí na světě s celosvětovým podílem přibližně 73 % a přibližně s 1,2 miliardami aktivních uživatelů. Po neúspěšném IPO z roku 2012 management v čele s nejmladším miliardářem na světě Markem Zuckerbergem postupně dokázal, že dříve nereálně se jevící plány dokáže realizovat a dokonce je překonávat. Facebook stejně jako další sociální sítě má před sebou obrovské příležitosti. Tento mladý obor, ve kterém je Facebook jednoznačným lídrem, se stále dynamicky vyvíjí a pokud se manažerům podaří nacházet stále nové kanály na zpeněžení více než miliardy uživatelů, jeho budoucnost je více než příznivá.

  • LINKEDIN CORP.

    LinkedIn se od ostatních výše zmíněných sociálních sítí liší cílovou skupinou, do níž patří manažeři, majitelé firem či celé firmy, odborníci z nejrůznějších profesí či uchazeči hledající práci. Stránku LinkedIn.com navštěvuje denně necelých 34 milionů uživatelů a celkem je aktivních asi 260 milionů účtů. Velký potenciál má LinkedIn v expanzi do zemí mimo Spojené státy americké, které tvoří přibližně 30 % všech uživatelů. Například v Indii je méně než 20 milionů uživatelů a v Číně dokonce pouze 3 miliony. Očekávaný meziroční růst tržeb v roce 2015 by měl dosáhnout 36 % (Facebook 29%, Twitter 57 %).

  • TWITTER INC

    Twitter je oproti Facebooku malý příbuzný, ale i tak je druhou aktivně nejpoužívanější sociální sítí s více než 200 miliony uživatelů. Z této sítě je denně odesláno více než 500 milionů příspěvků, neboli tweetů. Twitter stojí a padá na příjmech z reklamy, které by se dle odborného serveru emarketer.com měly v příštích 2 letech zdvojnásobit na 1,3 miliardy dolarů. V hlavním reklamním kanálu – mobilní aplikaci Twitteru – firma dosahuje 65 % tržeb, což je zhruba dvojnásobek oproti Facebooku. Tento ukazatel spolu s 2x rychlejším očekávaným růstem tržeb opravňuje akcie Twitteru být relativně dražší než akcie Facebooku. Akcie Twitter se obchodují na burze od listopadu 2013.

Výrazné poklesy nebo vzestupy mohou být způsobeny chybou při importu dat. Správnost zobrazených informací si můžete ověřit u svého makléře.