ZPĚT
lazy preload

14 % CYRRUS PHOENIX CERTIFIKÁT: E-COMMERCE nabízí velmi atraktivní potenciální zhodnocení v podobě výnosu ve výši až 14 % p. a. při splnění výše popsaných podmínek. Kupón je vyplácen měsíčně ve výši 1,17 %. Bariéra pro jistinu i kupóny je nastavena na 62,5 % Počáteční hodnoty jednotlivých akcií. Sledování Bariéry probíhá pouze v Den finálního ocenění, resp. v Rozhodný den pro výplatu kupónu

Rozhodné dny pro Autocall:
28. 7. 2016, 29. 8. 2016, 28. 9. 2016, 28. 10. 2016, 28. 11. 2016, 28. 12. 2016, 30. 1. 2017, 28. 2. 2017, 28. 3. 2017 (pokud budou všechna Podkladová aktiva v tyto dny na nebo nad 100 % své Počáteční hodnoty, bude emise automaticky splacena)

 

 

2 měsíců

DOBA INVESTICE

103,51 %

VYPLACENO

NE

PRORAŽENÍ BARIÉRY

EmitentBNP Paribas Arbitrage Issuance B. V.
ISINXS1338540880
Období12 měsíců (6. 5. 2016 – 9. 5. 2017)
Datum emise6.5.2016
Emisní kurz1,000 CZK
Upisovací obdobíod 1.4 0:00 do 28.4 16:00
Kapitálová ochranaOchrana kapitálu ve splatnosti platí pouze v případě, že žádné z podkladových aktiv neprorazilo v Den finálního ocenění Bariéru.
Bariéra62,5 % Počáteční hodnoty
Počáteční hodnotaUzavírací cena akcií ze dne 28. 4. 2016
PozorováníPouze v Den finálního ocenění (28. 4. 2017)
Fixní kupón14,04 % před zdaněním p. a., výplata kupónu měsíčně 1,17 %
MěnaCZK
ISINNázevPoslední kurzVzdálenost od bariéryBariéraStrike cena
US2786421030 eBay Inc 31.17 USD -0,45 % 15.795 (50,67 %) 15.375 24.6
US0231351067 Amazon.com Inc. 752.61 USD 2,16 % 376.4225 (50,02 %) 376.1875 601.9
US0865161014 Best Buy 31.42 USD -0,54 % 11.02 (35,07 %) 20.4 32.64
US01609W1027 Alibaba 83.12 USD 0,02 % 35.3075 (42,48 %) 47.8125 76.5
  • eBay Inc

    Známý aukční portál eBay byl založen roku 1995, přičemž šlo o jeden z nejúspěšnějších projektů vzniklých během internetové revoluce v devadesátých letech. Nyní jde o firmu s miliardovými obraty, jejíž akcie se obchodují na burze NASDAQ. Jen za posledních sedm let se výnosy společnosti více než zdvojnásobily z 8,5 mld. USD na 17,9 mld. USD. Ruku v ruce s lepšícími se výsledky hospodaření šla i cena akcií eBay. Ta oproti úrovním z konce roku 2008 až do současnosti posílila na téměř čtyřnásobek, přičemž dle dat agentury Bloomberg ještě není růstový potenciál zcela vyčerpán. O nejbližším pohybu akcií do značné míry rozhodne předvánoční nákupní sezóna, což je pro firmu klíčové období.

  • Amazon.com Inc.

    Americká firma Amazon je jedním z nejstarších a největších internetových obchodů na světě. Společnost v současné době celosvětově rozesílá veškeré spotřební zboží včetně potravin. Jedná se o jednu z nejvíce inovativních společností světa. Amazon vyvíjí tlak na snižování času dodání zboží k zákazníkovi. Z toho důvodu buduje po světě nová distribuční centra, jejichž celková plocha je v současnosti větší než 700 sportovních hal Madison Square Garden. Do 5 let chce Amazon využívat k rozvozu balíčků vlastní létající drony. Ty by v okruhu 16 km od skladu mohly doručit balíčky do 30 minut od objednávky. Výnosový potenciál společnosti dokládá růst akcií o 60 % v roce 2013. Oproti roku 2012 narostly celkové tržby o 22 % na 74 mld. USD.

  • Best Buy

    Maloobchodní síť Best Buy se zaměřuje na prodej spotřební elektroniky a to zejména v USA a Kanadě, kde zaujímá zhruba pětinový tržní podíl. Firma vznikla v roce 1966 a od té doby se rozrostla na dominantního hráče ve svém oboru se 125 tisíci zaměstnanci a ročním obratem přes 40 mld. USD. Zlepšující se ekonomická situace v USA dodává tamním spotřebitelům potřebnou sebedůvěru, která se projevuje i rostoucími maloobchodními tržbami. Best Buy se za poslední kvartál loňského roku podařilo v meziročním srovnání navýšit celkové tržby o 2 %, což překonalo analytické odhady. Firma se o svou ziskovost neváhá rozdělit s akcionáři, byl tak představen program zpětného odkupu vlastních akcií v celkovém objemu 1 mld. USD spolu s vyplacením speciální dividendy a navýšením dividendy pravidelné.

  • Alibaba

    Alibaba je největší čínský internetový prodeje se záběrem i do finančních služeb či technologií. V Číně jsou naprosto dominantním hráčem, ovšem stále s velkým potenciálem zejména v zemědělských oblastech. V poslední době se zaměřují čím dál více na mobilní aplikaci a prodeje přes ni. Zatím se jim nedaří prosadit na západních trzích,  kde je mají konkurenci zejména ve firmách Amazon a eBay, ovšem jejich potenciál na domácím trhu ještě není ani zdaleka vyčerpán. Tržby rostou ročním tempem kolem 30 % a čistá zisková marže se pohybuje na úrovni 44 %. Alibaba zatím nevyplácí dividendu, ovšem 20 miliard dolarů na účtu, tedy 50 % aktiv, dává solidní naději na výplatu dividendy či buyback v budoucnosti.

Výrazné poklesy nebo vzestupy mohou být způsobeny chybou při importu dat. Správnost zobrazených informací si můžete ověřit u svého makléře.