ZPĚT
lazy preload

12 % GARANT CYRRUS CERTIFIKÁT: GLOBÁLNÍ ZNAČKY nabízí velmi atraktivní potenciální zhodnocení v podobě výplaty výnosu ve výši až 12 % p. a. Kupón závisející na výkonnosti podkladových akcií je vyplácen v půlročních intervalech ve výši až 6 % nominální hodnoty certifikátu. Certifikát poskytuje minimálně 90% garanci investovaného kapitálu.

1 rok

DOBA INVESTICE

110,51 %

VYPLACENO

NE

PRORAŽENÍ BARIÉRY

EmitentBNP Paribas Arbitrage Issuance B.V.
ISINXS1385790347
Období12 měsíců (7. 9. 2016 – 7. 9. 2017)
Datum emise7.9.2016
Emisní kurz100 USD
Upisovací obdobíod 1.8 0:00 do 31.8 0:00
Kapitálová ochrana90% kapitálová garance
Bariéra90% kapitálová garance
Počáteční hodnotaUzavírací cena akcií ze dne 31. 8. 2016
PozorováníPouze v Den finálního ocenění (31. 8. 2017)
Fixní kupónaž 12 %* p. a., výplata pololetně až 6 % (7. 3. 2017; 7. 9. 2017)
MěnaUSD
ISINNázevPoslední kurzVzdálenost od bariéryBariéraStrike cena
DK0010181759 Carlsberg B 714 DKK 0,28 % 714 (100,00 %) 0 625.5
DE0005439004 Continental AG 191.45 EUR 0,98 % 191.45 (100,00 %) 0 187.9
DE000A1EWWW0 Adidas 185.7 EUR 0,00 % 185.7 (100,00 %) 0 148.95
US5801351017 McDonald's 159.59 USD 0,04 % 159.59 (100,00 %) 0 115.66
FR0000133308 Orange 14.21 EUR 0,71 % 14.21 (100,00 %) 0 13.69
  • Carlsberg B

    První pivo značky Carlsberg uvařili kodaňští sládci už v první polovině devatenáctého století. Po téměř dvou stech letech jde o firmu patřící mezi pět největších pivovarů na světě s ročním výstavem přes 120 mil. hl a obratem nad 64,5 mld. DKK (237 mld. CZK). Nejvýznamnějším trhem pro Carlsberg je západní Evropa, kam firma dodává přes 40 % své celkové produkce, následují východní Evropa s 30% podílem na odbytu a zbylá část výroby směřuje do Asie, což je zároveň nejvíce rostoucí trh pivovaru. Zejména pak díky rostoucí poptávce na čínském trhu rostou Carlsbergu rok od roku tržby, přičemž nového historického rekordu by na této položce mělo být dosaženo už v příštím roce.

  • Continental AG

    Společnost Continental, původně založena roku 1871 jako producent gumy, je dnes čtvrtým největším výrobcem pneumatik na světě a největším dodavatelem automobilových komponent v Německu. Kromě známých pneumatik se zabývá i vývojem a výrobou brzdových a bezpečnostních systémů či podvozků. Jedná se o stabilně rostoucí společnost, která je se svou tržní kapitalizací téměř 44 miliard EUR jedním z nejvýznamnějších členů prominentního akciového indexu DAX 30. Společnost Continental se dokázala po finanční krizi rychle vzchopit, o čemž svědčí i růst zisku, který jen od roku 2010 vzrostl trojnásobně.

  • Adidas

    Jeden z největších výrobců sportovního oblečení na světě s téměř stoletou historií. Firma v současnosti generuje zhruba 17 mld. EUR na tržbách ročně, což znamená zvýšení o více než čtvrtinu během posledních pěti let. Za tak příznivým vývojem stála zejména expanze firmy v Číně, kde firma své tržby za uvedené období téměř zdvojnásobila.

  • McDonald's

    Společnost McDonald´s lze bez nadsázky považovat za jeden ze
    symbolů amerického životního stylu. Jedná se o světového lídra
    v oblasti rychlého občerstvení s 36 tisíci restauracemi ve více než
    100 zemích světa. Denně v restauracích McDonald´s obslouží
    neuvěřitelných 68 milionů zákazníků. Nejdůležitějším trhem jsou
    nadále Spojené státy americké, kde firma inkasuje třetinu svých
    tržeb. Byznys model společnosti je z velké části založen na principu
    franšízy, konkrétně je touto formou provozováno více než 80 %
    restaurací. Velikost McDonald´s podtrhují silné hospodářské výsledky,
    přičemž v roce 2015 přesáhly tržby společnosti 25 mld. USD a čistý
    zisk činil 4,5 mld. USD.

  • Orange

    Orange je největší francouzský telefonní operátor. Nejdůležitější
    událostí z poslední doby bylo ukončení jednání o koupi konkurenční
    firmy Bouygues. Neúspěšná konsolidace francouzského
    telekomunikačního trhu je sice negativní zprávou pro celý sektor,
    na druhou stranu podmínky pro Orange se jevily velmi nepříznivě
    a trh tuto informaci po krátké negativní reakci přijal pozitivně. Nyní
    se Orange bude zaměřovat na růst v zahraničí, potenciálním cílem
    je nizozemský operátor KPN. Bez ohledu na silnou konkurenci na
    domácím trhu si Orange udržuje vysokou ziskovou marži na úrovni
    29 % (EBITDA marže) a v příštích 2 letech by měla narůst až na 31 %.
    Očekávání analytiků je velmi pozitivní, když konsenzus indikuje
    20% prostor do ročních cílových cen.

Výrazné poklesy nebo vzestupy mohou být způsobeny chybou při importu dat. Správnost zobrazených informací si můžete ověřit u svého makléře.